Vilkår og betingelser

Ifølge angrerettloven har kunden 14 dagers angrerett. Dette innebærer at du har rett til å angre kjøpet ditt ved å informere dette til Eriksen fres og design innen 14 dager fra den dagen du, eller en annen part, har tatt imot den bestilte varen (angrefristen). 

Hvis Kunden ønsker å bruke angreretten, må Kunden, før angrefristen har løpt ut, sende en tydelig beskjed til Eriksen fres og design via e-post ([email protected]), post (Eriksen fres og design (org. nummer 924694750MVA) Vestre Karmøyveg 44, 4250 KOPERVIK) eller telefon (Tel: 98894147). Kunden må i denne beskjeden oppgi navnet sitt, adressen sin og annen relevant informasjon, for eksempel bestillingsreferanse, fakturanummer og navnet på produktet. 

Disse reglene gjelder IKKE SPESIALBESTILTE VARER.

Feil levert eller manglende vare.
Om du mangler en vare eller har fått feil vare levert, må du melde fra om det til oss innen 5 dager fra den dagen du mottok pakken. Oppgi hvilken vare som mangler eller hva som har blitt feillevert, så hjelper vi deg.

Fraktkostnad & Levering
Vi leverer dessverre ikke til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179)

Priser
Prisene du finner på våre nettsider, er dagsaktuelle, inklusive 25 % moms. Momsen vises i kassen, med eventuelle fraktkostnader, før du bekrefter kjøpet. Om momsen endres, har vi rett til å endre prisene motsvarende. Prisjusteringer kan skje når som helst, uten forvarsel. Om du har valgt faktura som betalingsalternativ, er fakturaen inkludert i pakken, og det er derfor viktig at du henter pakken og betaler denne innen 14 dager for å unnvike påminnelsesavgift og renter. Eventuell faktura for uavhentet pakke sendes gjennom vår samarbeidspartner.

Reklamasjon
Dersom du mottar en skadet vare, vennligst kontakt oss og beskriv detaljert skaden. Du som kunde har ansvar for å pakke opp og kontrollere at produktene i pakken din er feilfrie etter at du har mottatt dem. Om pakken er skadet ved levering, skal du melde fra om skaden direkte til ditt Postombud når du henter ut pakken, eller til transportfirmaet som leverte pakken din. Send inn feilmeldingen din til oss, så hjelper vi deg. Vi betaler returfrakten ved en eventuell retur av vare på grunn av reklamasjon. Ved en eventuell tvist, har vi som policy å følge beslutningene til Forbrukerrådet. 

Klage
Skulle vi avvise en eventuell klage, har du mulighet til å overklage til Forbrukerrådet.

Sikkerhet & Personvern
Vi benytter SSL (Secure Socket Layer), hvilket betyr at alle bestillinger er krypterte og dermed helt sikre.

Hvis Kunden bruker angreretten sin, skal Kunden betale for returkostnadene. Kunden er ansvarlig for produktets tilstand etter at Kunden har mottatt produktet og under retursendingen. Produktet skal returneres innen 14 dager fra den datoen Eriksen fres og design fikk melding om at Kunden gjør angreretten gjeldende. Produktet skal sendes godt emballert, i god tilstand og i originalesken og/eller -emballasjen.

Kontakt oss alltid før du returnerer en vare, slik at vi lettere og raskere skal kunne hjelpe deg. Vi sender en returadresselapp som skal brukes når du sender varene tilbake. Returadresselappen koster kr 149